Az aznap délig leadott rendeléseket legkésőbb másnapig kiszállítjuk.

Átutalásos fizetésre, bankkártyás fizetésre, illetve utánvétes fizetési módra van lehetőség oldalunkon. Előre utalás esetén csak azután tudjuk kézbesíteni a rendelését, miután a pénzösszeg beérkezett a számlánkra. Utánvét esetén a futárnál készpénzzel, illetve bankkártyával tud fizetni. Ha személyesen szeretné átvenni megrendelését, irodánkban kizárólag készpénzzel tud fizetni.

Házhozszállítás illetve csomagpontra történő szállítás közül lehet választani. Csomagpontra történő szállítás esetén lehetősége van az országban több mint 160 OMV töltőállomás közül kiválasztani a számára legközelebbit. A csomagpontra történő kiszállítást követően 7 naptári napon belül bármikor (akár éjjel-nappal) átveheti a rendelését. Ha csomagpontra vagy házhozszállítva kéri a kiszállítást és nem éri el a 32.000 Ft-os kosárértéket, akkor a szállítási költség 1500 Ft. A csomagpontra történő szállítás esetén az utánvétek összege bankkártyával is kiegyenlíthető.

Cégünk 32.000 Ft, vagy afeletti kosárérték esetén ingyenesen szállítja ki a megrendelt termékeket, 32.000 Ft alatti kosárérték esetén 1500 Ft a szállítási költség Magyarország területén.

A rendelés leadása után mi rögtön küldünk egy automatikus e-mailt a rendelési információkkal. Amint átadtuk a futárszolgálatnak a rendelést, tőlük fog további e-mailt, illetve ha telefonszámát is megadta a rendelés során, akkor SMS-t is kapni a rendelés várható kiszállításáról.

Igen, debreceni irodánkban személyesen is átvehető a rendelés. Pontos címünk: 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 8.

Külföldre is tudunk megrendelést küldeni, ebben az esetben egyedi szállítási költséget állapítunk meg attól függően, hogy hová szeretné a csomagot rendelni, illetve mekkora méretű és súlyú az adott csomag.

A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, két egymást követő munkanapon. Ha egyik alkalommal sem tudta átvenni a csomagot, a csomag visszaküldésre kerül. Ha nem biztos abban, hogy otthon lesz-e a csomag kézbesítésekor, érdemesebb a csomagpontra történő szállítási lehetőséget kiválasztani, hiszen így 7 naptári napon belül bármikor (akár éjjel-nappal) átveheti a rendelését a kiválasztott csomagponton.

Rendelését leadhatja online formában, webshopunkon, telefonon keresztül, a +36 70 886 5660-as telefonszámon, illetve személyesen is tud tőlünk vásárolni a 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 8. szám alatt lévő irodánkban. A webshopunkon történő vásárlás pontos menetéről ezen linken tájékozódhat: https://www.smokingacc.hu/hu/vasarlas-menete

Ha módosítani, vagy lemondani szeretné rendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen, vagy telefonon keresztül. E-mail címünk: info@smokingacc.hu, telefonszámunk: +36 70 886 5660. Az e-mailbe kérjük, mindenképp írja bele a rendelés során megadott személyes adatait, illetve a rendelésszámot, melyet a visszaigazoló e-mail tárgyában talál.

Tegye a kiválasztott termékeket a kosarába, majd kattintson a jobb felső sarokban található kosár ikonra, ahol látni fogja az összes terméket, amit a kosárba rakott. Kattintson a kosár értéke alatt található „KUPON HOZZÁADÁSA” feliratra, írja be a kuponkódot, kattintson az érvényesítés gombra és a kedvezmény máris levonásra kerül a végösszegből. Ezután folytathatja a rendelés leadását a „TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ” gombra kattintva.

Termékeinkről igyekszünk minél részletesebb információt nyújtani webshopunkon, azonban ha mégis tanácstalan a rendelését illetően, minden hétköznap 8-17 óráig rendelkezésre állunk Facebook oldalunkon https://www.facebook.com/smokingacc, illetve telefonon és e-mailen is, ahol munkatársaink válaszolnak a felmerülő kérdésekre.

Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezés ablakon kattintson az „Elfelejtettem a jelszavam” lehetőségre, majd írja be azt az e-mail címet, amivel regisztrált és kattintson a KÜLDÉS gombra. Erre az e-mail címre mi egy automatikus e-mailt küldünk, ami egy speciális URL-t tartalmaz, melyre kattintva új jelszót állíthat be fiókjához.

Ha sérült, hibás terméket kapott, kérjük vegye fel cégünkkel a kapcsolatot telefonon a +36 70 886 5660-as telefonszámon, vagy írásos formában Facebook oldalunkon https://www.facebook.com/smokingacc, vagy e-mail címünkön: info@smokingacc.hu. A hibás terméket ezután küldje nekünk vissza. Munkatársaink az adott terméket bevizsgálják, és ha a hiba valóban fennáll, a beérkezéstől számított 5 napon belül kicseréljük a terméket, vagy ha úgy dönt, visszautaljuk a termék árát.

Minden esetben maximálisan figyelünk arra, hogy valóban az Ön által rendelt terméket küldjük el. Ha azonban mégis azt tapasztalja, hogy nem az Ön által rendelt termék van a csomagban, természetesen cseréljük a terméket. Ebben az esetben futárszolgálattal küldjük ki Önnek rendelését, a futárszolgálat munkatársa pedig a csere után visszajuttatja hozzánk a hibásan kiküldött terméket.

Amint beérkezik hozzánk a termék, 48 órán belül visszautaljuk annak értékét.

vagy hozz létre felhasználói fiókot!
vagy jelentkezz be, ha már van fiókod!
Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi, és a Google adatvédelmi irányelvei és a Szolgáltatási feltételei érvényesek.
Kérlek, add meg a regisztráció alkalmával használt e-mail címedet, melyre hamarosan kapsz egy levelet. A levél egy olyan speciális URL-t tartalmaz, amelynek segítégével új jelszót állíthatsz be fiókodhoz.