A termékek kiszállítása az Express One Hungary Kft. futárszolgálatával történik.
Személyes átvételre nincs lehetőség.


 

Tisztelt megrendelőink! A megnövekedett számú rendelés és a futárszolgálatok leterheltsége miatt a kiszállítási idő sajnos napokkal megnövekedett. A rendeléseket igyekszünk mielőbb átadni a futárszolgálatoknak, addig is szíves türelmüket kérjük!

 


A megrendelt termékek 5 munkanapnál hosszabb ideig tartó tárolására és emiatt későbbi kiszállítására a Webáruház nem tud lehetőséget biztosítani, a Felhasználó köteles a megrendelést követő 5 munkanapon a fizetést teljesíteni (utánvét kivételével). A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház nem köteles a megrendelőt értesíteni, de mindent megtesz a Felhasználó megfelelő tájékoztatása érdelében.

A Felhasználó köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a Felhasználó csak saját felelősségére veheti át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Felhasználó köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időitervallumban elérhető, akár munkahelyi cím is megadható.