1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK 

Tájékoztatjuk, hogy a webáruház (továbbiakban: Webáruház) használatával Ön, mint Felhasználó (továbbiakban: Felhasználó) elfogadja a jelen felhasználási feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy a Webáruházat csak abban az esetben használja tovább, ha a jelen ÁSZF-et megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja. 
Az ÁSZF hatálya kiterjed a Webáruházzal kapcsolatos valamennyi elektronikus kereskedelmi ügyletre, amely a jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. 
A megrendelés interneten, elektronikusan kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül és arra Magyarország joga irányadó. A szerződés nem kerül elektronikusan iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. 
Jelen ÁSZF kiterjed minden, a Webáruház által forgalmazott árucikk és termék forgalmazására.
A Webáruház bizonyos szolgáltatásai regisztráció nélkül is elérhetők. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd bejelentkezéshez) kötöttek.
A Webáruház használatához és a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes, az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben, az Üzemeltető az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint használhatja fel.
Az Üzemeltető valamint a Felhasználó közötti, a regisztráció illetve megrendelés során megadott email címen történő kommunikáció, írásbeli kommunikációnak minősül. Az ÁSZF-től történő bármely eltérésről a felek csak írásban állapodhatnak meg, annak mindkét fél általi elfogadásával.
Fogyasztók és fogyasztónak nem minősülő szervezetek és jogi személyek is jogosultak a webáruházban vásárolni (együttesen: Vásárlók). A fogyasztónak nem minősülő vásárlókra nem alkalmazandók a jelen ÁSZF azon rendelkezései, amelyek kifejezetten a fogyasztókra vonatkoznak (pl. elállási jog, jogorvoslat). 
Amennyiben a Webáruház működésével, megrendeléssel, és szállítással kapcsolatosan kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken keresztül!

1.1. Értelmező rendelkezések 
-  Vásárló: Aki a webáruházban elérhető termékeket megvásárolja, szolgáltatásokat igénybe veszi, természetes és jogi személy, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.
-  Fogyasztó: Önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy;
-  Vállalkozás: Szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy. 
-  Üzemeltető: Elektronikus kereskedelmi szolgáltatást végző jogi személy, aki a webáruházat üzemelteti.
-  Távollévők közötti szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak. 

1.2. Üzemeltető cég adatai és elérhetőségei 
Az üzemeltető neve: Smoking Acc. International Kft. Székhelye: 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 8.
E mail címe: info@smokingacc.hu
Adószám: 25340066-2-09, Közösségi adószám: HU25340066
Cégjegyzékszám: 09-09-027125
Bankszámlaszáma: 10918001-00000095-52190007 Unicredit Bank Hungary Zrt.
Képviseletre jogosult: Monoki Nándor László ügyvezető
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Jegyzőnél bejelentett tevékenység száma, hivatal neve:
4791 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem, Debrecen Jegyzői Hivatal
A szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefonszám: +36 70 624 4460, E-mail: info@smokingacc.hu, Postacím: H-4034 Debrecen, Vágóhíd utca 8. - Munkanapokon: Hétfőtől péntekig: 8.00-16.30 között
Tárhely szolgáltató: PW Studio Kft, székhely: 4026 Debrecen, Múzeum utca 4. 2.em.1.a., info@pwstudio.hu

2. WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS 

A Webáruház kínálatának megtekintése regisztrációhoz nem kötött, a vásárlás leadása felhasználói fiók létrehozásával lehetséges.

2.1. Regisztráció, vásárlás 
2.1.1. A weboldal fejlécében található Regisztráció funkció alatt van lehetőség Vásárlói valamint B2B partneri regisztrációra. A Vásárló kifejezett hozzájárulás útján a Webáruházban történő regisztráció során elfogadja az Adatvédelmi tájékoztató előírásait, az adatkezelésekhez hozzájárul. Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy ha nem adja meg az adatait, nem tudja a szolgáltatásainkat igénybe venni. A regisztráció egyszerűbbé teszi a későbbi vásárlásokat és az esetleges kedvezmények igénybevételét. Sikeres regisztrációt követően a rendszer a Vásárló által megadott elektronikus levélcímre visszaigazoló levelet küld.
2.1.2. Az Üzemeltetőt a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul rögzített adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért felelősség nem terheli. Kérjük fokozott figyelemmel kezelje a felhasználói hozzáférési adatait, hogy jogosulatlan harmadik személy ne férhessen hozzá adataihoz. Az ebből adódó esetleges károkért az Üzemeltetőt nem terheli felelősség. Amennyiben a Vásárló más nevében, más személyes adatainak felhasználásával regisztrál illetve vásárol a Webáruházban, az Üzemeltető kizárja felelősségét, a szerződés semmisnek tekintendő. 
2.1.3. A Felhasználó jogosult a regisztráció során megadott adatait módosítani bejelentkezés után a Profil aloldalon, valamint kérheti adatainak törlését Ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül. 
2.2. Megvásárolható termékek 
2.2.1. A Webáruházban elérhető termékek kizárólag online rendelhetők meg.
2.2.2. A Webáruházban készleten lévő termékek rendelhetőek meg. (Amennyiben nincs készleten az adott termék, arról a termék aloldalon tájékoztatást adunk.) A megfelelő termék kiválasztása érdekében a termékekről részletes információ érhető el a termék aloldalán, így különösen: a termék neve, leírása, fotók, ár. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy azt a terméket rendelhesse meg, melyre szüksége van. Adott esetben kérje a Webáruház munkatársainak segítségét.
2.2.3. A Webáruházban megjelenített termékképek illusztrációként szerepelnek. 
2.3. Termékek ára 
2.3.1. Az oldalon feltüntettet árak forintban értendőek, minden esetben a 27% ÁFÁ-val növelt bruttó árak, tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adót. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
2.3.2. Amennyiben az Üzemeltető minden körültekintése ellenére hibás ár kerül a Webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg adminisztrációs vagy rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron biztosítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő vásárlás lehetőségét, amelynek ismeretében a Vásárló megerősítheti a rendelését vagy elállhat a vásárlástól. A hibás áron kezdeményezett megrendelés és annak visszaigazolása nem keletkeztet érvényes szerződést, semmisnek tekintendő. 
2.4. Termékek rendelése 
2.4.1. A Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a Webáruházba, majd  kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti és módosíthatja a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva. 
2.4.2. A Termékek megrendelése folyamat során a termékek kiválasztását követően kiválaszthatja a “Fizetési és szállítási módot”.
A következő fizetési módok közül választhat: Utánvét, készpénz, banki utalás, bankkártyás fizetés.
A következő szállítási módok közül választhat: Futárszolgálat, csomagpont, személyes átvétel. 
2.4.3. Az adatok ellenőrzését követően a vásárlás a ‘Megrendelem’ gombbal véglegesíthető.
2.4.4. A rendelés leadása előtt a Vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket. A Vásárlónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van a bevitt adatok módosítására, javítására/törlésére.
2.4.5. A rendelési folyamat végén a “Megrendelem" gomb megnyomásával a Vásárló tudomásul veszi, hogy kötelező érvényű vásárlási ajánlatot tesz a kosárban található termék(ek) megvételére, ami fizetési kötelezettséget von maga után.
2.4.6. A rendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha a visszaigazoló emailben vagy a rendelés során bármilyen hibát észlel rendelésével kapcsolatban, kérjük jelezze a info@smokingacc.hu email címen, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Kérjük figyelmesen adja meg e-mail címét, mert a hibásan megadott e-mail cím, vagy telített postafiók esetén nem tudjuk e-mailben megküldeni a rendelés visszaigazolását.
2.4.7. Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel. Ha egymás után közvetlenül, azonos Vásárló vásárol a webáruházban, ezen megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. A Vásárló a további rendelések leadásakor kérheti megrendelései összevonását, amennyiben erre az Üzemeltető visszajelzése alapján van lehetőség. Ebben az esetben az Üzemeltető egyesítheti a megrendeléseket, de a már postázás alatt lévő csomagok utólagos összevonására nincs mód. Ezért kérjük ilyen esetben haladéktalanul vegye fel az Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. 
2.4.8. Amennyiben a megrendelt termék nincsen raktáron, a Webáruház munkatársai felveszik a vásárlóval a kapcsolatot a várható szállítási idővel kapcsolatban.

 

3. ÁTVÉTEL MÓDJA, SZÁLLÍTÁS 

3.1. A következő szállítási módok közül választhat: Csomagpont, kiszállítás futárszolgálattal, személyes átvétel az üzletben.
A termékek kiszállítása a Express One Hungary Kft. futárszolgálatával (továbbiakban: futárszolgálat) történik. Személyes átvételre is van lehetőség, cégünk telephelyén. Futárszolgálat adatai: 1239 Budapest, Európa utca 12. - E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu  - Telefon:  +36 1 8 777 400 -www.expressone.hu
3.2. A megrendelés során a Vásárló köteles megadni a termékek kiszállításához szükséges adatokat, így különösen: a szállítási címet, kapcsolat-felvételi adatokat és a számlázási adatokat. 
3.3. Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy az általuk megadott adatok továbbításra kerülnek a Futárszolgálat részére (név, szállítási cím, telefonszám) az Adatkezelési tájékoztatóban rögzítettek szerint.
A csomagok szállítására és kézbesítésére a futárszolgálat szabályzata irányadó. A Webáruház és a futárszolgálat között létrejött szerződés alapján: 
- A futárszolgálat a csomagot a feladásától számított 3 munkanapon belül kézbesíti a címzett részére.
- Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
- A csomag feladásáról és a a kiszállítás várható időpontjáról. a vásárló elektronikus értesítést kap az általa megadott email címre.
3.4. Amennyiben bármilyen kérdése van a szállítással kapcsolatban, keresse a Webáruház vagy a futárszolgálat ügyfélszolgálatát emailben vagy telefonon.
3.5. A rendelések feldolgozása és postázás munkanapokon történik, hétvégén és ünnepnapokon szállításra nincs mód.
3.6. A megrendelt termékek 5 munkanapnál hosszabb ideig tartó tárolására és emiatt későbbi kiszállítására a Webáruház nem tud lehetőséget biztosítani, a Vásárló köteles a megrendelést követő 5 munkanapon a fizetést teljesíteni.
3.7. A számlát a csomag tartalmazza.
3.8. A Vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét, a termékek darabszámát ellenőrizni, és a futárszolgálat által alkalmazott átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. Ajánlott a termék sértetlenségét is az átvételkor ellenőrizni, és mennyiségi hiány vagy sérült termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a Vásárló csak saját felelősségére veheti át. 
3.9. A Vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a kiszállításkor elérhető, akár munkahelyi cím is megadható. 
3.10. Az adásvételi szerződés a rendelés Webáruház általi visszaigazolásával jön létre.
3.11. Amennyiben a vásárlás elektronikus visszaigazolása a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, a Vásárló az ajánlati kötöttség illetve szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Üzemeltetőhöz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. 
3.12. A szállítást csak Magyarország területére biztosítjuk. 
3.13. Csomagpontra történő szállítás esetén lehetősége van az országban több mint 160 OMV töltőállomás közül kiválasztani a számára legközelebbit. A csomagpontra történő kiszállítást követően 7 naptári napon belül bármikor (akár éjjel-nappal) átveheti a rendelését.
3.14. Szállítási költségek 
A szállítási költség a rendelés értéke alapján kerül meghatározásra. A szállítási költséget a rendszer automatikusan számolja. A szállítási költségek tájékoztató jellegűek.
A szállítási költségek bruttó árak, mely árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek. Külföldi szállítási feltételekkel és díjakkal kapcsolatban kérjük írjon e-mailt nekünk!
- 44.450 Ft értékű rendelési értékig a szállítási díj: 1.890 Ft
- 44.450 Ft értékű rendelés felett: a szállítás díjmentes.

4. FIZETÉSI FELTÉTELEK 

4.1. A Webáruházban a megrendelés véglegesítésekor megjelenő fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz, melyet a vásárlást visszaigazoló emailben is megküldünk a Vásárlónak. A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a megrendelő készpénzben, utánvéttel, előzetes banki utalással vagy bankkártyás fizetéssel teljesítheti. 
4.2. Banki átutalás esetén: Kérjük a rendelés ellenértékének 2 munkanapon belüli teljesítését. A közlemény rovatba kérjük, írja be a rendelés egyedi azonosító számát, melyet e-mailben megküldünk a vásárlás visszaigazolásakor.
Bankszámlaszámunk: 10918001-00000095-52190007
4.3. Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetői oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Amennyiben a Vásárló a bankkártyás fizetési módot választja, átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. A következő adatok megadása történik a Bank fizetési szerverén: kártyaszám, lejárati dátum, ellenőrző kód (CVC/CVV). Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, javasoljuk, érdeklődjön Bankjánál. 
Megjegyzés: Amennyiben kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyával kíván fizetni, annak elfogadásához szükséges, hogy használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezze.
A sikeres banki tranzakciót követően a rendszer visszairányítja a vásárlót a webáruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

5. MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE 

5.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon, munkaidőben (8.00.-16.30 között) történik. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
5.2. Amennyiben az Üzemeltető a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni. 
5.3. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a termékleírások, műszaki dokumentumuk előzetes bejelentés nélküli változásai miatt, mely változás a beszállító vagy más harmadik fél miatt merülnek fel, az Üzemeltetőn kívül álló okokból. 

6. VÁSÁRLÓI JOGOK, SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS SZABÁLYAI 

6.1. Elállási jog 
6.1.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében fogyasztónak minősülő Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Megfelelő tájékoztatás hiányában a 14 napos elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. 
6.1.2. Az elállási jog azt jelenti, hogy a webáruházból történő rendelés esetén a Vásárlónak joga van egyoldalúan, indokolás nélkül visszalépni a szerződéstől, visszaküldheti a vásárolt termékeket és kérheti költségei visszatérítését. Az elállás joga kompenzálja, hogy a vásárlás előtt a Vásárlónak nem volt lehetősége a termékek megtekintésére, kipróbálására. 

Az elállási jog gyakorlásának feltételei 
6.1.3. Az elállási jog egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől, több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől számított 14 napon belül gyakorolható. A több tételből álló termék rendelése esetén az elállás az utoljára átvett tételnek az átvételétől számított 14 napon belül gyakorolható. Az elállást nem szükséges indokolni. 
6.1.4. Az elállási jog a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék átvételének napja közötti időszakban is érvényesíthető. A határidő számításába a termék átvételének napja nem számít bele.
6.1.5. Az elállás az Üzemeltető részére írásban emailben vagy postai úton megküldött Elállási nyilatkozatminta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolható 14 napon belül. 
6.1.6. Amennyiben a Vásárló jelezte az Üzemeltető részére elállási szándékát a terméket/keket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak).
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónak kell gondoskodnia. A Vásárló az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Üzemeltetőnek, utánvételes visszavételt az Üzemeltető nem teljesít. Ha a Vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő kiszállítást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Üzemeltető nem köteles megtéríteni.
Kérjük, a terméket a webáruház postacímére szíveskedjen visszajuttatni: Smoking Acc. International Kft. - 4034 Debrecen, Vágóhíd utca 8.
6.1.7. Az elállás esetén a termék visszaküldésének költségét a Vásárló viseli. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. -
6.1.8. Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, az Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárlónak a termék vételárát és a vásárlással kapcsolatban a Vásárló által fizetett szállítási költséget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha kifejezetten beleegyezik, hogy az Üzemeltető más fizetési módot alkalmazzon. 
6.1.9. Elállás esetén az Üzemeltető követelheti a Vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.
6.1.10. A visszaküldött termékek átvételekor videó felvétel készül(het) a csomag kibontásáról, illetve a visszaküldött termék megvizsgálásáról, a későbbiekben felmerülő vitás kérdések esetére. (pl. a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos) 
6.1.11. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
6.1.12. A fogyasztónak minősülő Vásárló a következő minta szerint élhet elállási vagy felmondási jogával - letöltés
6.1.13. A fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti az Üzemeltetőt a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken. 

6.2. Szavatosság 
6.2.1. A vásárolt termék(ek)re a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, illetve annak mellékletei által meghatározott kellékszavatossági, termékszavatossági szabályok irányadók.
6.2.2. Jelen pontban rögzített tájékoztató a fogyasztónak minősülő vásárlókra vonatkozik, a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával. 
6.2.3. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
A Vásárló az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
A Vásárló - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló kellékszavatossági igényét?
A fogyasztónak minősülő Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves (fogyasztónak nem minősülő vásárló esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. 
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Vásárló az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruház Üzemeltetője nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Várásló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.2.4. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

6.3. Jótállás 
6.3.1. Jótállásra kötelezett a Vállalkozás az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek eladási ára a 10.000 Ft-ot eléri.
6.3.2. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet értelmében a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott,  1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkek, valamint a jogszabályban meghatározott termékek tartozékai és alkotórészei esetében a webáruház Üzemeltetője jótállásra köteles.
6.3.3. A fogyasztó kijavítást, vagy kicserélést kérhet. Ha kijavításra vagy kicserélésre nincs lehetőség, vagy aránytalan többletköltséget eredményezne, akkor a fogyasztó árleszállítást kérhet, illetve kijavíthatja, mással kijavíttathatja a terméket vagy elállhat a szerződéstől.
6.3.4. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
6.3.5. A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
6.3.6. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
6.3.7. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
6.3.8. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
6.3.9. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
6.3.10. A fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
6.3.11. Az Üzemeltető törekszik arra, hogy a termék kijavítását 15 napon belül elvégezze, a határidő számítása fogyasztási cikk átvételével indul.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor az Üzemeltető a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó által a vásárlás során rögzített email címen, elektronikusan történik.
6.3.12. Amennyiben a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás a fogyasztási cikket 8 napon belül kicseréli. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott számlán(nyugtán) - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
6.3.13. Amennyiben a jótállási idő alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítását követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Ptk. rendelkezései szerint a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, megtéríti a fogyasztási cikk ellenértékét a fogyasztó részére 8 napon belül.
6.3.14. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.
6.3.15. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy biztosítható papír alapon vagy elektronikus formában (e-mailben vagy letölthető dokumentumként).
6.3.16. A kötelező jótállással árusított termékek esetében a jogszabályban rögzített többlet jogosítványok nem illetik meg a fogyasztónap nem minősülő Vásárlókat (vállalkozásokat), kivéve, ha a jótállás vállalója kifejezetten vállalta ezen kötelezettségeket. Jótállással kapcsolatos tájékoztatást a webáruházban a termék aloldalon biztosítunk.
6.4. Eljárás szavatossági igény esetén 
6.4.1. Ha az Üzemeltető a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, megküldi álláspontját öt munkanapon belül a fogyasztó részére, igazolható módon. Az Üzemeltető a fogyasztói igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is tájékoztatja a fogyasztót. 
6.4.2. A Webáruház üzemeltetője a bejelentett szavatossági igényekről jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a fogyasztó részére rendelkezésre bocsát (elektronikus vagy postai úton). 
6.4.3. A jegyzőkönyvben rögzítésre kerül:
a) a fogyasztó neve, címe, valamint a fogyasztó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) szavatossági igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
g) a szavatossági igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.
6.4.4. A jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt szükség esetén az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
6.4.5. A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
6.4.6. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

7. JOGÉRVÉNYESÍTÉS

7.1. Panaszkezelés
7.1.1. Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak, mint fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az ügyfélszolgálatunk elérhetőségein közölheti. Az Üzemeltető a felmerülő vitás ügyeiket békés úton próbálja rendezni.
7.1.2. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt (telefonon jelzett) azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát megküldi a Vásárlónak, legkésőbb az érdemi válaszával egyidejűleg.
7.1.3. Írásbeli panasz esetén az Üzemeltető annak beérkezésétől számított legkésőbb 30 napon belül köteles írásban megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Az emailen érkezett panaszt ügyfélszolgálatunk törekszik 2 napon belül írásban megválaszolni. Célunk, hogy minden panaszra az ügyfelünket kielégítő megoldást találjunk.
7.1.4. Szerződő Felek jelen szerződésből eredő vitáikat elsősorban békés úton, megegyezéssel kísérlik meg rendezni. A panasz elutasítása esetén a Vásárló, mint fogyasztó panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát az Üzemeltető 5 évig megőrzi. 
A Vásárló további jogérvényesítési lehetőségei: panasz benyújtása a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, békéltető testület eljárásának kezdeményezése, online vitarendezési platformhoz fordulás vagy bírósági eljárás kezdeményezése. 
7.2. Fogyasztóvédelmi Hatóság 
A fogyasztó jogosult panasszal fordulni a lakcíme szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. (387/2016. (XII. 2. Korm. rendet értelmében: általános fogyasztóvédelmi hatóság a Kormányhivatal). A hivatalok elérhetősége a https://kormanyhivatal.hu weboldalon található. Amennyiben a Hatóság döntésével a fogyasztó nem ért egyet, a döntés ellen az illetékes törvényszékhez fordulhat jogorvoslatért.
7.3. Békéltető testület 
7.3.1. A fogyasztó panasz esetén a kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez fordulhat, ahol a fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére van lehetőség. A békéltető testület a fogyasztói jogvita rendezése érdekében egyezség létrehozására törekszik a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az Üzemeltetőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli a Fgytv. 29. §. (11) rendelkezése alapján. 
7.3.2. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható.
7.3.3. Az Üzemeltető székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefon: +36 (1) 488-2131 
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelősége: cím: 1052 Budapest, Városház utca 7., postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144., telefonszám: +36 (1) 328-0185 
7.4. EU online vitarendezési plattform (OVR) 
7.4.1. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot. A plattform célja a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, gyors és hatékony bírósági eljáráson kívüli online rendezése. 
7.4.2. Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el díjmentesen az Unió valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. A fogyasztó a panaszát elektronikusan nyújthatja be a plattformon történő regisztrációt követően. 
7.5. Bírósághoz fordulás 
Lehetőség van a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információkról a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.

8. VEGYES RENDELKEZÉSEK 

8.1. Az Üzemeltető kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha saját maga követte volna el. 
8.2. Az ÁSZF a weboldalon történő megjelenés napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.
8.3. A Webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot a jelen ÁSZF rendelkezéseinek - különösen: a forgalmazott termékek körének, vételáraknak, szállítási feltételek stb. - a megváltoztatására. A változások a Webáruházban történő megjelenés időpontjától hatályosak. A rendelés időpontjában érvényben lévő feltételek alkalmazandók a szerződésre. A változtatások a létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik. 
8.4. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó.
8.5. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

9. SZERZŐI JOGOK 

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a weboldal, annak tartalma, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Üzemeltető írásos hozzájárulása nélkül.